خریدخدمات نمایندگی کولرگازی اسپلیت در شیراز-عظیمی

قیمت کولر گازی اسپلیت آدرس نمایندگی خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی

خریدخدمات نمایندگی کولرگازی اسپلیت در شیراز-عظیمی

قیمت کولر گازی اسپلیت آدرس نمایندگی خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی

قیمت کولر گازی اسپیلیت آدرس نمایندگی خرید خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی09174935800

کلمات کلیدی

خرید کولرگازی با مدلهای متنوع در شیراز

خرید اسپلیت با قیمت مناسب در شیراز

نمایندگی فروش کولرگازی اسپیلیت الجی در شیراز

فروش خدمات تعمیر کولرگازی اسپلیت در شیراز

خرید اسپلیت کم مصرف در شیراز

خدمات تعمیر کولرگازی اسپلیت در شیراز

خرید اسپیلیت با ضمانت در شیراز

خرید اسپلیت از نمایندگی در شیراز

خرید فروش کولرگازی اسپلیت در شیراز

تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز

خرید کولرگازی اسپیلیت در شیراز

خرید کولرگازی در شیراز

خرید اسپیلیت در شیراز

خرید اسپیلیت الجی در شیراز

خرید اسپلیت در شیراز

نمایندگی فروش و تعمیرتصفیه آب در شیراز

ف

گری قیمت کولر گازی

ایوولی کولر گازی

اسپلیت ایوولی

نمایندگی تراست

اسپلیت تراست

اسپلیت شیراز

نمایندگی کولر گازی در شیراز

نمایندگی کولر گازی اسپلیت شیراز

قیمت نمایندگی کولر گازی اسپلیت در شیراز

فروشگاه مجاز فروش کولر گازی اسپلیت در شیراز

نصب و فروش پکیج دیواری بوتان در شیراز

نمایندگی فروش پکیج رادیاتور در شیراز

بهترین کولرگازی اسپلیت ایران رادیاتور

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۴۷ ق.ظ


اسپلیت کولر گازی ایران رادیاتور - IRANRADIATOR
کولر گازی ایران رادیاتور در حال حاضر یکی از پرفروش ترین های بازار داخلی به شمار می آید. گروه صنعتی ایران رادیاتور طی سال ها فعالیت در زمینه تولید تجهیزات گرمایشی و ارائه محصولات با سطح کیفیت بالا در حد استاندارد های ملی توانست در لیست پرفروش ترین محصولات تولیدی قرار بگیرد. این گروه تولیدی با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و همچنین بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا توانسته محصولاتی مدرن و پیشرفته تولید و وارد بازار رقابت کند. یکی از دلایل خرید این محصولات میتواند کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه ی آنها باشد. شرکت ایران رادیاتور بعد از گذشت چند دهه حضور موفق و فروش گسترده محصولات تولیدی این گروه و با توجه به نیاز بازار و پشتوانه به تجهیزات پیشرفته در خط تولید و نمایندگی های فعال در سراسر کشور تصمیم به فعالیت در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع نمود. گروه تولیدی ایران رادیاتور در سال 1395 اولین کولر گازی را تولید و در اختیار هموطنان ایرانی قرار داد. خرید کولر گازی ایران رادیاتور از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و زیبایی خاصی در دکوراسیون داخلی شما ایجاد می نماید.  این محصولات مانند دیگر تولیدات ایران رادیاتور از سطح کیفیت بسیار بالایی بهره می برند و به دلیل تنوع در مدل و همچنین ظرفیت حرارت دهی میتوان در ساختمان های خانگی، اداری و یا تجاری از این محصولات بهره مند شد.

موقعیت نصب و مدل های اسپلیت ایران رادیاتور
کولر گازی ایران رادیاتور از نظر موقعیت نصب به صورت ایستاده، پرتابل، پنجره ای و دیواری در مدل های متنوع و با ظرفیت های مختلف با قابلیت تولید سرمایش و گرمایش تولید و به بازار عرضه میگردد. در حال حاضر می توان گفت یکی از فاکتورهای مهم حین خرید، قیمت کولر گازی برای مشتریان می باشد که میتوان گفت یکی از برندهای موجود در بازار به علت سطح کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه و خدمات دهی اسپلیت ایران رادیاتور می باشد که سهم قابل توجهی از بازار رقابت را به خود اختصاص داده و توانسته طی مدت زمان کوتاهی به یکی از برندهای مطرح بازار تهویه مطبوع تبدیل شود.این اسپلیت ها با رده مصرف انرژی گرید +A تولید و در بازار موجود می باشند.
کمپرسورهای مورد استفاده در کولر گازی ایران رادیاتور
کمپرسور از مهمترین اجزا در این سری سیستم های تهویه مطبوع به شمار می آید به همین جهت گروه صنعتی ایران رادیاتور از بهترین و معتبرترین کمپرسورها در ساخت کولر گازی ایران رادیاتور بهره می برد. به دلیل استفاده از کمپرسورهایی درجه یک و مرغوب از سطح کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این مدل اسپلیت ها دارای کمپرسور GMCC شرکت توشیبا بوده در مدل روتاری تولید و عرضه می گردد. بنابراین میتوان از این سری سیستم های تهویه مطبوع در مناطق معتدل و مرطوب کشور به جهت ایجاد هوایی خنک و مطبوع بهره مند شد. نوع گاز به کار رفته در کمپرسور آنها از نوع گاز مبرد R410  سازگار با محیط، تحت لیسانس کشور تایلند می باشند. همچنین در تولید کویل های این کندانسور از لوله های آلومینیومی و پره های مسی استفاده شده که باعث مقاومت دستگاه در برابر خوردگی و پوسیدگی می شود و طول عمر دستگاه را افزایش میدهد، همچنین به دلیل نوع وجنس آلیاژ بکار رفته در کویل ها توانایی مطلوبی در تبادل حرارت دارا می باشند. به همین دلیل میتوان گفت اسپلیت ایران رادیاتور از قدرت خنک کنندگی و بازدهی بسیار بالایی بهره می برند. 
گارانتی و خدمات پس از فروش اسپلیت ایران رادیاتور
تمامی مدل های کولر گازی ایران رادیاتور دارای 5 سال گارانتی کمپرسور، 18 ماه قطعات همراه با نصب رایگان و گارانتی همین شرکت عرضه میگردد.


برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما gas-cooler-split.com مراجعه فرمایید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  کولر گازی اسپلیت در اینستاگرم به آدرس  gascoolersplit از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت سعی براین داشته است که قیمت راپایین ترین حدممکن نگاه دارد.باتوجه به استفاده ازبهترین قطعات اروپایی

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

جهت استفاده از خدمات فروش قیمت تعمیرات و فیلتر کولر گازی اسپلیت تراست الجی گری ایران رادیاتور و انواع برند های دیگر در شیراز و سراسر استان فارس می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اردکان (سپیدان) – مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسنی (نورآباد ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائمیه ) خرم بید ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت (داراب)- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر
ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956588   
آدرس : آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • خرید کولرگازی اسپلیت در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی