خریدخدمات نمایندگی کولرگازی اسپلیت در شیراز-عظیمی

قیمت کولر گازی اسپلیت آدرس نمایندگی خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی

خریدخدمات نمایندگی کولرگازی اسپلیت در شیراز-عظیمی

قیمت کولر گازی اسپلیت آدرس نمایندگی خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی

قیمت کولر گازی اسپیلیت آدرس نمایندگی خرید خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی09174935800

کلمات کلیدی

خرید کولرگازی با مدلهای متنوع در شیراز

خرید اسپلیت با قیمت مناسب در شیراز

نمایندگی فروش کولرگازی اسپیلیت الجی در شیراز

فروش خدمات تعمیر کولرگازی اسپلیت در شیراز

خرید اسپلیت کم مصرف در شیراز

خدمات تعمیر کولرگازی اسپلیت در شیراز

خرید اسپیلیت با ضمانت در شیراز

خرید اسپلیت از نمایندگی در شیراز

خرید فروش کولرگازی اسپلیت در شیراز

تعمیرات کولرگازی اسپلیت در شیراز

خرید کولرگازی اسپیلیت در شیراز

خرید کولرگازی در شیراز

خرید اسپیلیت در شیراز

خرید اسپیلیت الجی در شیراز

خرید اسپلیت در شیراز

نمایندگی فروش و تعمیرتصفیه آب در شیراز

ف

گری قیمت کولر گازی

ایوولی کولر گازی

اسپلیت ایوولی

نمایندگی تراست

اسپلیت تراست

اسپلیت شیراز

نمایندگی کولر گازی در شیراز

نمایندگی کولر گازی اسپلیت شیراز

قیمت نمایندگی کولر گازی اسپلیت در شیراز

فروشگاه مجاز فروش کولر گازی اسپلیت در شیراز

نصب و فروش پکیج دیواری بوتان در شیراز

نمایندگی فروش پکیج رادیاتور در شیراز

قیمت کولر گازی اسپلیت ایوولی

سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸ ق.ظ


با آمدن فصل گرم تابستان دیگر کم کم نوبت به خرید یک‌ کولر گازی عالی می رسد که کیفیت و کارایی خوبی داشته باشد. کولر گازی ایوولی یکی از گزینه های عالی بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد. اسپلیت ایوولی ظرفیت های 12000 18000 24000 30000 را دارد که متناسب با درخواست خود می توانید آن را تهیه کنید.
کولر های گازی ایوولی Evvoli ساخت کشور چین به سفارش ایتالیا می باشد که از نظر کیفیت ساخت قابل قبول بوده و توانسته با دیگر محصولات مشابه در این صنعت رقابت کند.
به دلیل طراحی ظاهری زیبا و متفاوت با هر دکوراسیون داخلی سازگار بوده و قابلیت نصب در فضاهای مختلف را فراهم می نماید.

استفاده از کولرگازی و اسپیلت امروزه بسیار رایج است. این دستگاه‌های تهویه مشکلات کولرهای دیگر را ندارد. کولرهای گازی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند. نمونه‌های خارجی آن‌ها در حال حاضر چندین برابر نمونه‌های ایرانی قیمت دارند.
کولرهای گازی علاوه ‌بر کاهش مصرف برق و آب مزایای بسیار زیادی دارند. این کولرها بدون هیچ‌گونه صدا محیطی مملو از آرامش با هوایی بسیار مطبوع ایجاد می‌کنند. برخی از مدل‌های آن‌ها دارای فیلتر ضد حساسیت و برای افراد با مشکلات تنفسی بسیار مناسب هستند. برخی از مدل‌های کولر گازی علاوه‌بر تهویه هوا، امکان تصفیه آن را نیز دارند. این مدل‌ها برای افرادی که در شهرهای صنعتی و آلوده زندگی می‌کنند بسیار مناسب هستند. 
کولرهای گازی ظرفیت بسیار بالایی در تولید هوای خنک و گرم دارند از این رو انتخاب بسیار مناسبی برای سالن‌های بزرگ مانند مساجد، تالارها، سالن‌های پذیرایی و .. هستند. مهم‌ترین مزیت این تهویه کننده‌ها تنظیم خودکار هوای آن‌ها است. این دستگاه‌ها مجهز به سیستمی هستند که می‌توانند هوای فضای مورد نظر خود را از نظر دمایی حس کنند و براساس آن هوا را در چرخش نگه دارند. این دستگاه‌ها هر گونه تغییر دما را حس می‌کنند و به ترموستات منتقل می‌کنند.

کولر گازی ایوولی EVVOLI مدل تیتانیوم دارای یک دمپر هدایت کننده هوای خروجی می باشد که تمامی سطح خروج باد را احاطه کرده و باعث می شود تا هدایت هوای خروجی به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.
این کولر از طراحی بسیار زیبا و مینیمالی برخوردار است و دارای دو قسمت شامل: پنل: که در فضای داخل اتاق قرار می گیرد و رنگ آن سفید یک دست با یک کمر باریک طلایی رنگ که جلوه ای بسیار شیک به آن داده همراه با جنس پلاستیک فوق العاده با کیفیت می باشد. بالای کولر یک صفحه نمایشی قرار دارد که در هنگام کار کردن می توانید عملکرد را روی صفحه تماشا کنید.
موتور: که در فضای باز و بیرون از اتاق قرار می گیرد با رنگ تماما سفید و جنس استیل ضد زنگ که در برابر رطوبت و بارش مقاومت بسیار بالایی دارد. کولر گازی ایوولی تیتانیوم فقط مناسب فصل تابستان نیست بلکه در فصل سرد زمستان می توانید از سیستم گرمایشی قدرتمند آن بهره ببرید و در فصل گرم تابستان هم نیز از پرتاب باد خنک آن نهایت لذت را ببرید.

جهت استفاده از خدمات فروش قیمت تعمیرات و فیلتر کولر گازی اسپلیت تراست الجی گری ایران رادیاتور و انواع برند های دیگر در شیراز و سراسر استان فارس می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید 09175956588
.

 

  • خرید کولرگازی اسپلیت در شیراز

اسپلیت ایوولی

ایوولی کولر گازی

گری قیمت کولر گازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی